Klanten & Referenties2018-03-09T14:30:09+00:00

Onze klanten

Organisaties waarvoor wij coaching en training verzorgen zijn onder andere:

  • APS/HVO Primair
  • Commanderij College
  • Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR)
  • Groninger Opleiding tot Verloskundige (GOV)
  • Hogeschool IN Holland
  • International Institute of Social Studies (ISS)
  • NHL Hogeschool Leeuwarden
  • Regio College
  • ROC Horizoncollege
  • Universiteit van Amsterdam (UvA)
  • Vrije Universiteit (VU)
  • Amnesty International
  • Artsen Zonder Grenzen
  • Biga Groep
  • FOM-Instituut AMOLF
  • KNCV Tuberculosis Foundation
  • Koninklijke Nederlandsche Reddingsmaatschappij (KNRM)
  • RET
  • Stichting Art Loca
  • Regionaal Platform Arbeidsmarktbeleid – NHN
  • Waternet
  • De Nationale Ombudsman
  • deBuch Gemeenten – Bergen Uitgeest Castricum Heiloo
  • Gemeente Amsterdam
  • Gemeente Weesp
  • Gemeentelijke Ombudsman Rotterdam
  • Ingenieursbureau Gemeente Amsterdam
  • Ministerie van Infrastructuur en Milieu
  • Nationale Politie
  • Stadsdeel Nieuw West
  • Academisch Medisch Centrum (AMC)
  • Cordaan
  • Human Concern – Centrum voor eetstoornissen
  • Medisch Centrum Alkmaar (MCA)
  • Rijnlands Revalidatie Centrum (RRC)
  • Verloskundigenpraktijk Lavita
  • QuaRijn – Dichtbij in zorg
  • Yulius – Voor geestelijke gezondheid
  • Achmea
  • Allseas
  • Business Support International
  • Buro Sant & Co – Landschapsarchitectuur
  • Centrum voor Conflicthantering (CVC)
  • Daamen en van Sluis
  • De Ommezwaai
  • EP&C – Intellectual Property Experts
  • Faber en Scheffer
  • Genpact
  • HC Health Promotions
  • Holland Media Combinatie
  • HRM College
  • ING
  • Joolz
  • KRO
  • Nederlandse Spoorwegen (NS)
  • Notariaat Fenneke Koster-Joenje
  • Scholtens Advocaten
  • Signetur Accountants
  • Spruit Incompany
  • SRK Rechtsbijstand
  • Synergy Foods
  • Syngenta Seeds
  • Technische Unie
  • Van Diepen Van der Kroef Advocaten
  • VBMS
  • VGZ
  • Vreugdenhil B.V.
  • Querido Uitgeverij
  • Zicht Online

Referenties

Ik ben me nu meer bewust hoe belangrijk het is om realistisch te plannen – en hoe ik dat het meest efficiënt doe.

Hans van de Weerd, algemeen directeur Artsen zonder Grenzen

Door de training kreeg ik veel inzichten in mijn eigen levensdoelen. Waar wil ik heen met mijzelf. Door het traject ben ik aan de slag gegaan met mijzelf en heb ik meer rust gekregen in mijn hoofd

Vanessa Bos, Us consulting

Ik heb keuzes gemaakt. Door me steeds af te vragen, leidt dit tot mijn doelen? Ik heb zicht gekregen op een aantal energiekostende factoren en inzicht gekregen waar veel tijd in gaat zitten. Ik was structureel voor 12 uur meer aan het werk en heb meer zicht gekregen waar dat af kan. Nieuwe ideeën gecreëerd en handvatten gekregen om dat in de organisatie aan te kaarten.

Anouk Bogers, trainer, coach en supervisor, Haarlem

Door de bomen het bos niet meer zien en dan nog verdwalen in het bos ook! Met de coach van Office Rescue de juiste weg weer gevonden en de hele organisatiestructuur opgefrist en op scherp gezet. Hoofd en bijzaken helder en overzichtelijk gemaakt wat weer tijd geeft om bezig te zijn in de constante stroom van opdrachten, klanten en nieuwe ideeën, of wel: dat wat leuk en belangrijk is.

Pieter Mulder, eigenaar Synergy Foods, Rotterdam

Het rendement van het traject sluit aan bij mijn hulpvraag, maar heeft dit gedaan op een veel fundamentelere wijze dan ik van te voren kon bevroeden. Daarmee duurzamer.

Beatrijs Stikkers, directiesecretaris KNCV Tuberculosefonds, Den Haag

Mij is een systematiek aangereikt die na 3 jaar nog steeds onverkort werkt. Iedereen die mij Office Rescue aanbevolen heeft, gaf dat blijvend effect al als heel bijzonder aan en het blijkt dus ook waar te zijn.

Coen Schippers, mediator en trainer, Rotterdam

Office Rescue gaat verder dan een geordende werkplek. Ik kreeg meer tijd voor wat ik werkelijk met mijn leven wil. En dat in vijf dagdelen!

Marijke Arendsen Hein, psychotherapeut en supervisor, Utrecht

Office Rescue zou iederéén in moeten schakelen. In een aantal efficiënte sessies weet de coach slimme technieken aan te reiken voor doelgericht werken en een total clean-desk.

Linda Reijerkerk, eigenaar Element Consult en mediator, Haarlem

Alhoewel de praktische tips voor het indelen van mijn agenda en werktijd essentieel waren, heb ik het meest gehad aan het herijken van mijn leven en werk op mijn (levens)doelen en het besef van effectief omgaan met mijn energie.

Armin, onderzoeker, Den Haag

Er is zoveel in gang gezet – eigenlijk omdat nu de basis goed is neergezet. Er komen steeds meer opdrachten binnen en nu kan ik zo ook in alle rust inplannen. Ik geniet elke keer weer van mijn zeer geordende systeem en overzichtelijke agenda.

Jolijn Monteiro, kindertherapeut, Den Bosch

Ik heb meer inzicht gekregen in mijn workload waardoor ik gemakkelijker kan prioriteren. Ik heb daarmee andere beslissingen genomen in de organisatie van mijn werk waardoor ik meer tijd kan besteden aan de hoofdzaken en minder aan bijzaken.

Peter Wouters, Account Director, Amsterdam

We hebben het uitgebreid over mijn doelen gehad – en hoe die richting geven op het werk. In de tussentijd is er veel op me af gekomen, maar nu kon ik terugvallen op een stevige structuur. Ondanks piekbelasting houd ik nu het hoofd koel! Bovendien kan ik mijn werk nu veel makkelijker overdragen.

Maarten Neerincx, senior jurist, Amsterdam

Mijn (over) georganiseerde werkwijze heb ik door de juiste vraagstellingen van Office Rescue weten om te buigen naar een werkwijze die tijd en rust biedt om goed in de gaten te houden waar het voor mij omgaat in mijn onderneming en gezin. De 3 dagen persoonlijke begeleiding verspreid over een 2-tal maanden op de werkplek waren de investering meer dan waard!

Divera Sjoerds, zelfstandig ondernemer, Zaanstad

De grootste efficiencyslag heb ik intern gemaakt: ik voel meer vrijheid om kennis te delen en meer te delegeren. Daarnaast kan ik de hoeveelheid werk beter accepteren omdat ik nu praktische handvatten heb. Deze helpen mij om overzicht te houden, zoals de praktische indeling van mijn postbakken en het efficiënt verwerken van mijn e-mail. En heel belangrijk… het ‘blokken’ van de juiste hoeveelheid tijd in de agenda!

Gerrit Mulder, Senior Account Manager, Zwolle

Door inzicht in mijn werkwijze heb ik weer overzicht op mijn bureau.

Marga Schreuder, algemeen directeur CvC, Haarlem

Alles is op z’n plek gevallen en ik heb een structuur om overzicht op mijn werk te houden.

Egbert Kolvoort, afd. hoofd Bouwzaken en Vergunningen, Amsterdam

De training was zeer nuttig met veel praktische adviezen. Ik heb vooral veel gehad aan het agendabeheer en het voor ogen houden van je doelen.

Walter van den Berg, Onderzoeker, Den Haag

Structuur en een heleboel tijdwinst voorkomen dat je dingen dubbel doet.

Derk van Rees, senior jurist, Amsterdam

Heerlijk dat ik nu een structuur heb! Bovendien heb ik eindelijk duidelijk hoe ik in zo min mogelijk tijd zo veel mogelijk administratie wegwerk.

Saskia Breinburg, zelfstandig osteopaat, Amsterdam

Het is een aparte aanpak waarbij je persoonlijke doelstellingen als leidraad worden gebruikt. Zo ontstaat er een automatische focus en kan je gemakkelijk taken afstoten die niet bij je horen.

Mr. Arthur Hol, advocaat en mediator, Amsterdam

Ik ben in de gelegenheid om te kunnen sturen en leid niet meer onder mijn tijd.
Ik heb een rustiger gevoel en overzicht en ruimte in mijn hoofd. Ik besef beter dat ik acties kan benoemen en acties kan plannen.

Leendert Flier, afdelingshoofd Ruimtelijke Ordening, Amsterdam

Office Rescue is meer dan alleen je kantoor opruimen. Er gebeurt ook iets met jezelf…

Nicolette Bremerkamp, algemeen directeur CvC, Haarlem

Office Rescue heeft mij niet alleen vertrouwen gegeven op mijn werkplek, maar ook heel veel zelfvertrouwen gegeven op persoonlijk vlak. Heel veel dank hiervoor!

Lubna Sharwani, Office Manager, Den Haag

Alhoewel we veel hebben besproken en gedaan, heb ik nog het meest gehad aan het creëren van een andere mind-set. Ondanks dezelfde drukte kan ik er gewoon beter mee omgaan.

Sacha Schaller, accountant, Rotterdam

Office Rescue is de tijdwinst dubbel en dwars waard. Het is heerlijk om opgeruimd en efficiënt te werken in mijn kantooromgeving – dat merk ik nog steeds elke dag!

Juliet de Barbanson, zelfstandig adviseur en mediator, Zeist