Office Rescue Methode2017-10-07T13:30:59+00:00

De Office Rescue Methode

 

De Office-Rescue-methode bestaat uit drie elementen:

1 Onze totaal-aanpak.

Onze coaching is gericht op autonomie en zelfsturing. Waar coaching meestal ophoudt, gaan wij verder. Want naast nieuw inzicht, zelfvertrouwen en ruimte in je hoofd, creëer je samen met Office Rescue een geheel nieuwe en super-succesvolle werkstructuur. Die past bij jou. Hierdoor kom je weer toe aan je belangrijkste taken en voel je je voldaan en gefocust.

Onze coaching is meestal on-the-job of nabij de werkplek, zodat de je nieuwe inzichten en verworven technieken direct kunt toepassen. Zo slijt je nieuw gedrag in terwijl je je agenda gebruikt of e-mail verwerkt. De technieken zijn optimaal afgestemd op jouw actuele praktijk.

2 Onze aandacht voor de kern van het probleem.

Als je alleen maar symptomen aanpakt (tijdnood, werkstress, volle agenda’s), los je het probleem niet op. We richten ons op de oorzaak, zodat je voor eens en voor altijd afrekent met inefficiënt leven en werken.

Wat is de bron van je stress of inefficiënt gedrag? Vaak komen we uit bij onduidelijke doelen, belemmerende overtuigingen of een communicatievraagstuk. Eenmaal aangepakt of rechtgezet komen je werkelijke doelen pas goed in zicht.

3 Ons unieke 7-Stappenplan.

Door middel van 7 essentiële thema’s creëer je stap voor stap een nieuwe focus, overzicht en controle. Office Rescue combineert hiermee op een unieke manier mindmanagement met timemanagement en communicatietechnieken. Door deze krachtige route worden de meest lastige situaties weer behapbaar.

Nieuwe gewoontes aanleren is de snelste manier om gedrag te veranderen. Het 7 stappenplan laat je zien welke gewoontes leiden naar ontspannen en succesvol werken, en wat je precies moet doen om je die eigen te maken. Alle aspecten van efficiënt werken komen aan de orde.